eklabo forever

sitter i stugan och surfar
känns lagom sådär lustigt
vet att jag TJATADE ihjäl pappa när jag var 13 och beroende av skunk att vi skulle skaffa internet här
och nu när jag kom ner 8 år senare så har han skaffat ett sånt där trådlöst bredband från 3
ja. men det är ju bra det, haha, bättre sent än aldrig eller va man brukar säga


hade hoppats på en solig dag här men fick njuta i drygt en timme i solen
nu är det mulet och ganska kallt
men jag fick allt lite färg, solen tar ju som fasen
sprutade ner farmor, farfar, mormor, morfar, mamma och pappa med kerastase skyddsspray på huvudknopparna
yes, jag tror på solskydd

annars så serveras det snart sill och pära
robin är i sin pappas kompis stuga och jobbar och jag lider med honom
vet hur tråkigt det är att jobba en lördag när alla andra får ta det lugnt
men han kommer väl neråt hit senare ikväll
och faktiskt behöver han ju inte ha sån speciell ångest nu när vädret inte är spec fint heller
det är typiskt min tur, så fort jag är ledig är det alltid dåligt väder..
hur som helst så är det väädligt skönt att vara här.


jaha, oså var det här uppdaterat igen då. duktig jag är.
vet egentligen inte va jag ska skriva mer.
tycker folk är dåliga på att kommentera och då får jag ingen motivation..
jag är iofs jävligt dålig på att lägga upp bilder och sånt
kanske är det som ni saknar?

ja, bara för det så bjuder jag upp en bild här nu då
image147
den enda jag kunde hitta på pappas dator som inte var liftar eller bajamajor
yes, från förra sensommaren tror jag
snyggt finger nere i vänstra hörnet!

lämna avtryck
Postat av: Mli

bra emme, skriv mer!
en fika snart? daun o jag ska nog ses i veckan, häng på vettja! puss

2007-05-27 @ 08:48:09
URL: http://mlic.blogg.se
Postat av: mli

det låter bra!! jag ska iof oxå börja flytta den här veckan , eller jag ska börja att måla om o lite sådär. men jag ser fram emot en fika i lyan så får ni komma hit till min nya lya oxå! puss

2007-05-27 @ 14:59:51
URL: http://mlic.blogg.se

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0