degiga emme

jaha, då har man varit ute i svängen igen
men jag tror faktiskt jag undkom pinsamheter
tinne och jag lullade runt och det roligaste på hela kvällen var väl att madde också var på platå
annars så, njae. men förfesten var iaf trevlig.. jag antar att vi får sikta in oss på nästa helg igen.... orka?
förövrigt så ska jag nog sluta ta med mig min mob ut
för jag lyckas alltid skicka iväg några nattliga sms som väcker jobbakompisarna
och det räcker tydligen inte för jag tog också ett skitsnyggt kort på mig själv och slängde iväg också
men det bjuder jag på



nu sitter jag mest och väntar på att o.c ska börja (WOHO!!)
och att mamma kommer hem från sälen
robin är iväg o tvättar bilen
så jag har legat i soffan och degat
fy fan va jag vill börja träna
efter den här flottiga helgen så har jag panik!!



jaja, har inte skirivt på ett tag
men det är för allt rullar på som vanligt
tror jag börjar få magkatarr, det rullar nog på lite för mycket ibland?
och visningen i torsdags slutade i att vi alla fick panik
tur att vi ska ha en make-over på onsdag
min strumpa emma var också där
visade sig att de skaffat loréal också
så då har vi ytterligare en anledning att ses..(?!)...... riktigt illa att vi aldrig tar tag i det annars
saknar henne ju.


jaja, slutför idag, tack för idag..
(förövrigt är jag sjukligt avundsjuk på min bror som åker till mexico och på jerry som åker till indien imorrn.
när fan ska jag hinna se världen? ångesten nalkas.)

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0