update:

ja, som ni kanske märker är jag mer frånvarande än vanligt
det beror helt enkelt på att vårat internet har totalt strejkat i en vecka nu
och jag har inte riktigt orkat ta fram min tekniska sida och fixa det än
varken det trådlösa eller vanliga funkar, konstigt nog
(egentligen väntar jag bara på att pappa ska säga till datakillen att komma o fixa det....)

aja, nu är det söndag igen
helgen har varit ganska känslomässigt konstig
i fredags gick jag hem ifrån jobbet med hjärtat i halsen
och idag känns det bättre än någonsin

dessutom har snön kommit!
det är mycket ljusare ute
frågan är bara hur länge den kommer vara vit här i stan
känns som man får ut mer av kvällen helt plötsligt
dessutom har jag och robin gått på promme idag
nu kanske vårat nya liv börjar?


efter en söndagsgödning hemma hos robins mamma så ska vi snart dra oss
nu ska vi iaf hem och rota fram saker i våran RIKTIGA lägenhet
om det nu går och hitta något bland allt bråte
egentligen vill jag inte hem dit o se hur det ser ut
kommer väl få en chock


sen väntar en dags jobb och sen är det ledighet på tisdag igen
då ska jag till p.a.u.s och fixa naglarna
hoppas de kan fixa sprickan jag har åstadkommit på högertummen


nedräkning till lön: fyra dagar
WOHO!
och nästa helg ska jag iaf ut.
vilka är med mig?

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0