stormdag

okej, det här med blogg kanske nte är min grej
iaf inte designen
på den tiden man hade skunk var det alltid jag som fixade allas sidor
då var jag proffs
men jag antar att om jag får sitta framför datorn och svära lite så kanske den bli fin nåndag

ska bara ta lite vettiga kort nåndag
och få igång photoshopkänslan som jag hade när man gick i skolan igen


den här helgen har jag tillbringat mest i sängen
mestadels ensam, eftersom alla andra jag känner har varit ute o roat sig
så är det när man är sjuk, har iaf umgåtts med mamma o pappa sådär ordentligt
i fredagskväll kom jag hem med feber men det var bara att ta ett par ipren och gå upp igår morse till jobbet
stannade iofs inte mer än till kvart i två (slutar tre)
men ändå, jävligt duktigt tycker jag
nu är det bara en massa snor kvar i näsan
men stormen utanför gör det knappast roligare att gå till jobbet imorrn
varför är moder jord så arg på oss jämt?


just nu längtar jag något otroligt på min lön!!!
det här senaste året jag har pluggat och jobbat samtidigt, som en riktig idiot får jag väl tillägga
så har jag typ tjänat 700 kr i månaden
och under den tiden har jag totalt förlorat min umgängeskrets och fritid
... men det var det väl kanske värt?


på tal om annat har jag börjat läsa den där boken jag fick av robins mamma i julklapp
den verkar faktiskt riktigt bra, jag och böcker är egentligen inte bra kombination
för så fort jag börjar läsa något jag gillar så måste jag läsa hela tiden
och det har jag ju inte riktigt tid med nu.
meeen, då har jag ju något att längta hem till?

små citroner gula



nu kommer robin snart och vi ska åka (blåsa bort) och hyra några filmer
och ta det lugnt, med VARANDRA
mysmysmys

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0