ledig

ledighetsdag
vaknade vid nio och gick upp o bakade scones
sen har jag typ legat o läst min bok hela dagen tills jag skulle och förstärka naglarna

har en enorm träningsvärk idag eftersom jag och robin gick fram och tillbaka till maxi igår
två olika vägar, stora vägen  vid rondellerna och sen den som går förbi scan
säkert 1 mil iaf
i snö och timberlandkängor
haha, men det var det värt
det ska vi göra varje kväll nu
så antar att det snart är dags igen
robin ligger och suckar i sängen just nu
så jag ska väl inte vara långrandig här framför datorn



annars är det mest snö
och jag gillar kylan
bara den stannar nu när den väl kommit
så det inte ska vara blask, snö, kallt, varmt, blask, kallt....
jaja, ni fattar vinken.



i helgen ska jag och än så länge tinne uuuuuuuuuuuuuut!
WOHO!


lämna avtryck
Postat av: emma

jag gillar inte det kalla. men tyckerd et är fint med snö:) vill ha sommar året om;)

2007-01-23 @ 18:57:46
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: britta

fan va snygga bloggar du gör emme !!

2007-02-04 @ 19:39:56
URL: http://brittaspjut.webblogg.se

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0