äntligen över!

oså var alla helger och ledigheter slut
känns skönt att allt kanske kan gå tillbaka till rutin
och jag ska verkligen ta och köpa ett träningskort nånstans
tips?

helgen som gått har iaf varit lugn
jobbade på trettondagsafton
jag och maja satt o hatade alla andra som är LEDIGA eller SLUTAR TIDIGT en sån dag
för vi jobbar tamejfan alltid såna dagar
(ae det va ett skämt)
efter jobbet så gick mamma, pappa jag och robin till afrodite och åt
därefter mötte vi upp jerry & lisa som vi gick till bk med
där delades det hjärtligt på lite vin, några drinkar och en samboka
var egentligen inte meningen att det skulle bli en festkväll
haha, men vi hamnade till slut på plaza (!?)
jag och lisa hamnade på dansgolvet bland alla 17åringar
där blev vi omtycka iaf
men vi stod mest där för att göra våra pojkvänner svartsjuka
helt utan framgång eftersom de inte ens såg oss
vid tre lallade jag och robin hem
och lördagen ägnades mest åt slapphet
skulle gått på bio
men det orkades inte så vi köpte kinamat och hyrde film
och gårdagen spenderades framför o.c och sen åt vi mat hemma hos robin

och imorrn är jag ledig igen
slappt med en dags jobb, som förövrigt varit sjukt segt
har klippt mig lite
tjena luggen
men ska nog klippa lite mer så jag väntar med att ta ett resultatfoto

nu väntar jag mest på robin
jag föreslog att vi skulle göra något roligt idag och inte titta på tv eller film som alltid annars
hans svar på det var att vi skulle till krille och kolla på film med dem ist
..... jaa, är inte det riktigt samma sak? grabbhalvor asså.
tur att jag älskar honom riktigt mycket ändå!


nää .. nog med skitsnack.
måste nog verkligen börja skriva lite oftare här så det inte blir så jävla mkt varje gång?
och svar på utmaningen kommer senare, gissa på så länge!

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0