such a long time ago

har liksom inte haft tid med det här bloggandet
men om jag ska uppdatera lite fort hur läget har varit så låter det ungefär såhär:

- tinne och jag kan ha så jävla roligt ihop bara vi två
det bevisade vi efter en helkväll på platå
"ameeen, det är ju luuuugnt! DET ÄR JU OSKAAAAR!"

- jag gör inget annat än att jobbar
i torsdags dessutom så gick jag och maja upp jävligt tidigt för att vara på worldclass kl o7.oo pip
sen på kvällen skulle jag och emma fika och kolla på the holiday
det blir liksom inte mkt över av dagarna. någonsin.

- i helgen skulle jag haft min lediga helg men vi åkte ist iväg med jobbet på konferens och spa
än en gång satte jag foten på badhotellet i tranås
där det snackades en himla massa, hade också lite kurser, det behövdes rejält. rensa luften.
till ombyggnationen i sommar ska vi börja med dress-code, det blir snyggt som fan med allt nytt!
men fick också lite avslappning. massage med hotstone och värmebehandling med lera
sen åt man mest hela tiden, frukost, fika, lunch, fika, mat.


snön kom, snön gick, och nu på min lediga dag så är det massa vitt som faller från himlen igen
och jag vet faktiskt inte riktigt va jag tycker om det, det är ju vinter. bara att inse
men aldrig någonsin har jag längtat till vår och sommar såhär mkt!
(jag tror jag säger sådär varje år, men varje år känns faktiskt värre än det förra.)

igår fick vi reda på våra semestertider, mest för att det krävs om ombyggnationen ska ske på den.
och jag fick vecka 29-30-31, kändes så jävla skönt för att det passar så bra just den tiden. trots att jag inte ens egentligen vill ha tre veckor semester med tanke på att två av dem lär vara helt obetalda, men får väl helt enkelt blir duktig på att lägga undan lite varje månad, puhu.. men har ju inte så mkt val när det inte finns något jobb att gå till? jag får ju faktiskt inte jobba, vare sig jag vill eller inte. hur som helst så satt vi där och drömde oss bort, jag drömde om flytten med robin och precis då klämmer maja ur sig:
"jaa. det är det ju bara 25 veckor kvar...................." då kändes det inte lika bra längre.

som sagt känns det längre bort än någonsin.

pappa är i usa och mamma och jag bor själva just nu
idag ska vi väl ägna oss åt att göra ingenting
kanske kolla på she's the man, än en gång
kanske läsa lite i min nya bok. ih.
kanske sova lite
kanske bara gå i morgonrock hela dagen
enda inplanderade är att vi ska åka och handla lite
sjukt skönt att vara såhär ledig mitt i veckan
det värsta återstår ju till helgen när man jobbar på lördag


njae, nu ska jag ta o ringa till jobbet och prata med therese
fråga om hon frågat sin kompis om hon vill med till justin-konserten
så jag kan boka dem någongång iår
FÖR DIT SKA VI !!!!!!!!!!!!!!!

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0