better sometime

det är ett faktum
jag tål ingenting längre
efter två glas vin och två små drinkar igår hemma hos anton till melodifestivalen och jag var redigt i gasen
drog in till 55:an och sen minns jag inte så mkt mer faktiskt
mer än att vi kom hem, men inte hur, och inte hur det gick till att jag ens hamnade i sängen
imorse gick jag upp och skulle ta ut linserna som jag redan hade gjort
ska bli intressant o se hur nästa fredag ser ut med afterwork


har varit ledig hela helgen iaf
sjukt hur fort det bara springer på
igår var vi en sväng på ikea och letade lite möbler
robin tror att vi kommer utlösa ett tredje världskrig när vi ska välja ut allt
och fortfarande hålla sams på en vuxen nivå
men jag tror det kommer gå bra


nu ska jag iaf försöka få upp robin ur sängen så han ska få tona mitt hår
färgen har släppt lite så jag gick till jobbet igår och lånade hem lite
och en målare borde ju kunna agera frisör en liten stund
med bra handledning iaf?



jävligt tråkigt med allt just nu
tinne är hos frida i london
och just nu skulle jag göra allt för att också få vara med
få vara där
slippa det här svenska

kan påpeka än en gång att jag längtar sjukt till våren
anser fortfarande att saker och ting blir bättre då
lättare och bättre
när den tiden kommer så kollar man aldrig bakåt
och jag vill ha det NU!




annars:
robyn ft kleerup - with every heartbeat

jag har alltid älskat henne
enda sen jag klippte mig likdant som henne när jag var tio
it will never go away


lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0