a day off

nu har jag påbörjat den där jobba två helger i rad perioden
de två lediga helgerna i rad försvann väldigt fort
så jag hoppas de här också gör det
hur som helst så innebär ju det att jag är ledig idag

och dagen har jag mest ägnat åt att ligga framför tv:n
ätit knäckemackor och druckit te
gjort matlåda tills imorrn
och uppdaterat lite foton
insåg att det inte finns några bra på hur jag egentligen ser ut nu
och i allmänhet idag ser jag mest ut såhär
tofs, rakt upp och ner
har fortfarande inte kommit på om jag gillar att vara brunett eller inte
men jag har iaf kommit överens med mig själv och för mina jobbarkompisars skull att låta det vara ett tag
men blond kommer jag bli igen

40048-126

harido
runt halsen hänger mitt emeliemynt, ett grekiskt öga och hjärtat jag fått av robin
och så kläderna
jag ser mest feeet ut på bilden med what the fuck, fuck it
jag ska börja träna så fort min chef tar tag i det o skaffar ett kort till oss
outfit 27 februari

sådärja
och ångesten från lördags har äntligen börjat lätta
jag och daniel beslutade oss för att ta igen en förfest/utgång snart igen
jag ska bara vara ifrån det ett tag, inte visa min nuna
mest för min egen skull
inte för att jag tror att någon eg kommer ihåg mig
jag är inte direkt nån som syns eller så
har inte direkt fötts med det ansiktet
till skillnad mot många av mina kompisar
DE MÄRKS, SYNS OCH BLIR UPPMÄRKSAMMADE ÖVERALLT
men nej, jag är inte avis
.... bara lite ibland.




väntar nu mest på att robin ska komma så vi kan gå på stan
igår inhandlade jag ett par BLÅ jeans på h&m
(det sjuka av allt är att jag fick på mig dem i stl 34!!!?)
så nu väntar jag in våren ÄNNU mer än innan
frågan är om jag kommer få ett nervsammanbrott innan den kommer
det fortsätter ju snöa varje dag
när ska det försvinna?

blåa jeansen




nu får det nog räcka för idag
jag skriver ju inte om något vettigt iaf
tjenaretjenare!!

   

lämna avtryck
Postat av: ida

Sötis Emelie :)

2007-02-27 @ 21:33:59
Postat av: mli

ja bilden på dig, mig o angelica är från valborg! ja jag vet, man blir lite ledsen när man tittat på gamla kort o minns hur roligt vi hade der förr!! puss

2007-02-28 @ 11:29:46

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0