ledig dag = tvättdag

jaha, nu är de vanliga jobbtiderna igång igen..
så idag är jag alltså ledig
jag har varit vaken sen sju och haft tvättstugan
nu är jag snart klar och VAFAN ska jag göra sen?

helt klart meningslöst att vara ledig helt ensam.
undrar hur jag stod ut när jag var arbetslös?

jag är jävligt dålig på det här med bloggen trots att vi skaffat internet och allt nu
men det kan kanske bero på att jag varje kväll däckar innan klockan blivit tio
ett under att min sambo faktiskt tycker att jag bara är söt och inte världens tråkigaste när jag gör så

jag är dålig på att ta kort också
har ingen nytt och inget kul att visa
ska nog önska mig en vettig kamera i födelsedagspresent.
och det är ju bara en månad kvar (?!)
jag har ju en systemkamera som ligger och dammar här nånstans som jag fick när jag fyllde 18
men batteriet har tagit slut och jag kommer aldrig ihåg att köpa nytt



men däremot hade jag en sån där once a year rolig utekväll i lördags
så nu kan jag inte gå ut på ett bra tag igen, för det kommer absolut inte bli roligt då
en sak är iallafall säkert, 9a var den bästa klassen (iaf den roliga delen..haha)
erik, jesper och andreas ... TACK för en jävligt rolig kväll!!

det måste vi göra om snart.





nu har jag mest ångest för att jag var tvungen att lämna kvar några lakan nere på tork i tvättstugan

(världens skabbigaste, äckligaste, sunkigaste dessutom)

fick dessutom vika ner andras tvätt för att de inte hämtat den, tänk om de typ tar illa upp?

hur som helst, så måste jag ju gå ner och hämta de där sen och resten av dagen är tvättstugan fullbokad

och det bor rejäla skummisar här, än så länge har jag kunnat undvika dem.

äh, robin får hämta det sen när han kommer hem.
... och då får vi hoppas att inte mina lakan ligger på golvet

gulp.



äh, nu ska jag ta ett rejält röj här

man kan fan undra om något verkligen bor här just nu.


lämna avtryck
Postat av: emma

vart bor ni någon stans?

2007-08-22 @ 08:17:08
URL: http://emma86.blogg.se

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0