he's a sweet talkin' sugar coated candy man

det är vaarmt i mitt rum
men jag är ledig så jag kunde inte bry mig mindre

har fått träningsvärk också, och det känns faktiskt bra
fast det känns ganska töntigt när man vet orsaken till den
var tvungen att såga till ett hyllplan igår på jobbet
slutsats: jag är vääldigt otränad
jag bara längtar tills den här jävla envisa förkyldningen jag har ska gå över
vad är egentligen meningen med att vara förkyld i tre veckor utan att bli sjuk på riktigt?
hur som helst så ska jag börja springa när den försvinner
för den 31 maj ska vi på jobbet springa blodomloppet o om jag ens ska klara 1 km så.....



snart är det valborg också
och min kära vän dan the man berättade att han och johanna ska ha världens roligaste feest
så nu gäller det bara för mig att övertala robin om att inte åka till vikinstad som vanligt varje år
traditioner är till för att brytas ju!
jag är pepp, pepp, pepp



annars just nu så är det mest gym class heroes ft. patick stump - cupids chokehold
och så christinas aguileras - candyman.. får inte nog av den musikvideon!
jag skulle nog kunna göra ALLT för att få leva på den där tiden


image144
50-talet!! ser det inte bara helt underbart ut?






oh ja, juste. höll på att glömma! nu har jag förändrat frisyren igen
this is me, now:
new hairdo

new hairdo

new hairdo

inte vääärldens snyggaste bilder, men ja, nu har ni en fått en sneekpeeek iaf!

lämna avtryck
Postat av: johanna

hej emme.
måste bara fråga, var får du alla underbara bakgrunder till din blogg? :)
/johanna

2007-04-18 @ 15:32:31

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0