uppåt

idag känns det redan mycket bättre
kanske för att jag har en hel kväll och en hel morgondag att se fram emot med robin
det luktar mat i hela lägenheten och det känns underbart att mamma är hemma igen
jag gillar inte när hon reser bort
alls
kommer nog aldrig bli mogen nog att flytta hemifrån



trodde inte att jag skulle behöva jobba ända till sex idag
men ingen sa att jag kunde gå och jag ville inte fråga igen
trots att det var aslugnt sista två timmarna

men jaja, och på söndag är det jag som ska bli skitsnygg
hoppas bara inte jag får världens fulaste, tråkigaste uppsättning och sminkning
då går jag hem


iofs har jag inte tänkt att stanna överdrivet länge ändå
men ... ändå




nä, nu ska jag ta en dusch
häjäj

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0