stuck in reverse

idag är det grått
jag är otroligt skittrött
har egentligen varit det hela veckan, men idag tar det priset
emma tyckte t.om att jag skulle skita i att jobba för hon har aldrig sett mig så tyslåten och borta nångång
men jag tänker inte stressa till jobbet. har precis ätit och ska ta det lugnt ett tag
och dem tror ju att jag slutade ett, skulle göra ett prov då och sen hem och äta ----> jobba
så de väntar sig nog inte att jag kommer snart

usch, ibland är jag så trött på mitt enformiga liv
är det såhär det kommer vara hela livet??


igår träffade jag iaf elinarna en stund, robin har jag typ träffat en timme varje dag den här veckan
och då har det typ varit "hej, gonatt" och ikväll ska han på fest och imorrn upp tidigt för att jobba
mamma är på kreta, men pappa är iaf hemma igen
hoppas han lagar någon god mat tills jag kommer hem



totalt nedstämd idag
jag vill inte nåt
det känns som jag sliter arslet av mig utan att få något för det
och sen har jag hundra kompisar som får åka världen runt
jag blir kvar här
på samma jävla punkt ............

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0