proppmätt

precis hemkommen från sol och ris
världens godaste mat
är proppmätt och har ris ända upp i näsan
har inte ätit såhär mkt på två veckor, eller det kanske inte var så mkt men jag blir ju mätt av minsta lilla
det är väl å andra sidan bra för då kanske jag slipper det där överflödiga
snart köper jag träningskort också, yeppyepp
bort med fatass!




daniel och jag har snack
jag gillar våra snack
saknar honom ofta
och mycket
det är tråkigt när dagarna bara går och man aldrig ses?
iofs beror det kanske mest på nu att jag varit borta, sjuk osv
men nu får det fan bli nya tag?
han är min bästa kille, så det så


daniel





jag ska förövrigt kräva massage av robin nu
och imorgon ska jag stå utanför filbyter klockan 10 för att pröva en jacka
dessutom ska jag akta mig för mq eftersom jag sa att jag inte kan jobba nu i helgen
(vi hade faktiskt tänkt att vi skulle bort, sen ändrade vi oss efter. o inte ringer jag o säger det?)
usch, det börjar bli jobbigt med allt nu. salongen och mq.... jag har svårt att släppa taget
men jag vill ju inte heller jobba ihjäl mig
aja, det är ju en annan dags problem






jag vill ha höst
och massor nya kläder
om 25 dagar fyller jag 20
woho!



lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0