och så ett steg för mänskligheten

praktiken idag har varit hetsig
jag har iaf fått reda på hur de vill ha det nu och det verkar som jag får vara kvar efter jag gått ut skolan
men sen hur länge det blir är helt upp till mig. bara mig
så nu gäller det väl att ta fram sin bästa sida jämt
med andra ord, bli vuxen fort
(och vara barn på helgen)



annars så har jag gjort ett test på expressen för att få reda på vart jag står i valtjatet
och på deras test blir jag tydligen mest kristdemokrat
haha, vilket skämt?
verkar som jag får ta tag i det här i mina egna händer och besluta mig som alla andra
jobbigt
ännu jobbigare är väl att min mamma åker till kreta på torsdag med en vän
jag är inte ett dugg avis
nejdå


och nu så ringde nån teliasnubbe så nu har jag bytt till något asbra abonnemang
ja, där ser man. jag har redan tagit steget ut i vuxenvärlden

och om femton dagar fyller jag 20




emme & robin

han till höger är jag väldigt kär i
väldigt
väldigt
kär i

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0