no rest at all

har knappt suttit ner på hela dagen
fick slänga i mig maten i verkningstiden på en färg
men hellre att ha det så än att tiden går så otroligt grymt sakta
imorrn är det kundpass i skolan
på onsdag slutar vi fyra men då ska jag jobba efter skolan
torsdag kundpass
fredag slutar ett men ska jobba efter skolan
lördag ska jag inte göra ett rätt på hela dagen
och söndag upp tidigt till bröllopsmässan
den här veckan kommer bli tröttsam
sena dagar varje dag
men jag känner mig utvilad av helgen iaf. uppskattat att bara ta det lugnt. det lönar sig verkligen nu
imorrn ska vi iaf till farmor o farfar och äta mat efter skolan
yammie


var på bröllopshuset och prövade ut min klänning som jag ska ha till mässan
jag ska ha en kortare grön, glittrig coctailklänning
|
|
|
\/

coctail

coctail

ser nog inte allt mycket ut för världen på bilderna, med strumpor och världens slarvtoffs.. haha
men med sminket och håret och allt sen så blir det nog riktigtriktigt tuff
sådär 50-tal nästan
tufft



robin jobbar och pappa är på hockey
men ikväll är det idol så jag klarar mig
dessutom har mamma ringt  från kreta och det var underbart





FÖRÖVRIGT SÅ HATAR JAG TELIA!!
imorse fick jag ett helknorkat sms om beloppsgräns och ett till om att mina pengar var slut
och det knepiga var att jag laddade på 250 kr i torsdags - såå mycket och fort slösar jag inte
jag fattade ju direkt att jag hade fått det där jävla abonnemanget trots att jag ringt två gånger o sagt ifrån
ringde och skällde ut dem och de bad om ursäkt, och skulle fixa det
och fan ta dem om inte mitt kort är refill imorrn igen och pengarna är tillbaka som jag nyss laddade på



nu ska jag duscha, bädda rent sängen och bara sega
för efter idol måste jag laga mat tills imorrn
bläk










psst
om en vecka och en dag så är det visst nån emme om fyller 20


lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0