hurtigt

idag får jag en klapp på huvudet
för jag har varit ute och gått en timme efter skolan!

så nu sitter jag mest ensam och eftersvettas med ett glas vatten och väntar på robin
pappa är i budapest och mamma jobbar
imorgon slutar vi fyra, då ska jag hem och träffa mamma innan hon åker tills sthlm
.. hoppas hon inte åker tidigt
jag är mammasjuk, ja


och jag är nog inte så vuxen. alls
för jag vill inte något abonnemang. så idag skulle jag ringa och ta bort det
men då har företaget som sålde det till mig inte gjort några uppdatering på telia
så de kunde inte ta bort det. bara skicka ett mejl dit och säga att jag inte ville ha det
ja, så nu kan ju jag bara hoppas att mitt simkort helt plötsligt inte bara förvandlas till ett abonnemang ändå
jävla nötter




jag behöver nya kläder. hoppas jag och robin åker till stockholm efter jag fyllt år
vore väldigt bra. för i den här stan finns det ingenting
jag har ju som tur är iaf hittat pumps jag vill ha
köpte ju ett par megahöga
(egentligen för stora, men allt löser sig med lite sulor och plåster? jag var ju faktiskt desperat) 
hittade dem på wedins eftersom det inte fanns några helt enkla vanliga nånstans
sen veckan efter kommer jag in på scorett och hittar ett par PRECIS som jag letat efter
och det värsta av allt var ju att jag kunde ha dem (och det är inte vanligt. har ju 35- .. tjena lillfot)
men som tur är så har man världens sötaste pojkvän som helt insisterar på att köpa dem till mig
bara för att han tycker så synd om sin skoälskade flickvän som aldrig hittar skor som hon kan ha
så nu har jag helt plötsligt två par. och så rik är jag ju egentligen inte
jag veet att robin köpte de ena. men ni vet, det känns inte sådär okej. man vill ge tillbaka
ingen som känner att de skulle vilja ha ett par pumps i stl 36 ? (använda en gång)
de kostar 599 .- ... så jag kan väl sälja dem för 499 .-
kanske?

(wedinspumsen till vänster, scoretterna till höger)

pumps

 

scorettscorett klack

wedinswedins klack






jaha, jaa det var väl dagens förtäljelse....
och förresten, är det inte helt sjukt att det är hundra grader varmt igen?
jag vill ha höstmys nu






fast först nya kläder


lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0