finally friday

äääääääntligen fredag
imorse kändes det aldrig som den här dagen skulle ta slut och att det aldrig skulle bli kväll
jobbandet kändes inte alls pepp, men det var riktigt trevligt att vara där idag
dessvärre så fick vi hemläxa av jenny för att vi valde att sluta tidigare ist för att härda ut en timme till idag
så tills nästa fredag ska jag göra en bajsig designuppgift hemma och det va ju jävligt onödigt tråkigt
tidskrävande också


sitter och försöker hålla mig vaken i fotöljen
robin borde komma snart och då ska vi klippa honom
(inspirationen ligger på noll)
mamma och pappa är och hjälper johanna och micke flytta in i deras nya plejs
så vi får väl äta framför idol själva idag






imorgon är det kolojs!
det tycker jag ska bli skoj
för då kommer släkten och sen några fina
inte alla, men många
och det känns riktigt sådär fint att det bara egentligen är för min skull (!?)









njae, nu orkar jag inte mer för idag
det var dagens uppdate
känner att jag sackat efter lite med det här
men vad vill egentligen folk läsa?
... förslag?

lämna avtryck
Postat av: Jennipii

jag läser din blogg emmeee >_

2006-10-17 @ 21:35:59
URL: http://jenni.blogg.se

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0