are you proud of who i am?



idag har nog varit en ganska bra dag
jag fick åtta kr i dricks av en tant imorse
och ida i andra klassen blev riktigt fin i håret
jag hade utvecklingssamtal. både jenny och anna säger att jag är jätteduktig. och gör alltid fina resultat, tar egna intiativ, ser om något är galet, är bra emot kunderna, och kommer på själv hur jag ska lösa situationer men att jag å andra sidan har haft det i mig redan från början.. som en riktigt frisör ska ha
det kändes riktigt bra att få höra, tryggt
och dessutom har dagen har gått fort utan att jag känt mig trött



men ändå känns det inget vidare
nu känns det inte längre bara som mina vänskaper blir söndertrasade av mitt hektiska schema
mitt väldigt tråkiga, tråkiga liv
utan också mitt liv med min fina, stora, otroliga kärlek
det är något jag har tänkt rätt mycket på... de senaste dagarna.
vi har knappt setts något de senste två veckorna
en timme på kvällen, sen sover vi, robin åker till jobbet, jag till skolan.... osv
och det känns liksom som vi bara lägger energi på skitsaker när vi väl ses
vi umgås inte med varandra
men vi är med varandra

verkar det rimligt?


den här tiden i mitt liv är den roligaste, mest utvecklande tid jag har haft
men känslomässigt så är det nog den jobbigaste någonsin
känns som jag har blivit vuxen på så himla kort tid
det går inte ens att beskriva känslan som jag bär på
jag hatar att jag inte har tid med något längre


hoppas verkligen att jag får tillbaka lite av det bra
det jag alltid levde för förut
gemenskapen

det känns fan inget bra alls
hjärtat snörar liksom ihop sig
det känns som jag inte räcker till







puss
I'll stop the world and melt with you.
you've seen some changes,
and it's getting better all the time.
there's nothing you and I won't do.
I'll stop the world and melt with you.


lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0