sweet saturday

håret är fixat!
men jag har inte tagit några kort än så det får vänta
det ser iaf respektabelt ut nu!
no more tears
nu är det så bra så jag faktiskt kan visa före & efter bilder (och med före menar jag då grävlingstiden)

har haft fullt upp med jobb både på salongen och idag på mq
sen har en myskväll hemma med mamma och pappa följt
micke och johanna skulle kommit med de dök aldrig upp
och egentligen skulle jag gått en sväng och kollat in elins och andrés nya hem
men det blev sent och ärligt talat så är jag så jävla trött så jag hade dött på vägen dit
riktigt skönt att bara slappna av en kväll

robin är ute i svängen och det märks väl om några timmar när han ringer om han kommer hit eller tar en taxi hem till skäggetorp. jag ska sova nu så jag kommer nog inte ens märka av sen när han ringer i vilket tilltstånd han är. det lär väl märkas imorrn när jag vill gå upp och han vill sova till 5. hah, men han är söööt.
fick prata med madeleine en sväng också, och såna här samtal gör att alla hemmalördagar glimmar till:
"emmeeeeee, heeeeeej, va göör du? asså, du och jag ska ju öppna en salong sen? åååh (gnäll), vi ska in på platå och jag kommer säkert inte komma iiin! ehhhh, oscar veem? jahaaa, han som jobbar på mq med dig, är haaan vaaakt?!  men då ska jag säga att jag känner dig så kommer jag säkert in. jag måååste springa nu för annars går alla ifrån mig. ääääääääälskaaaaaar dig emmeeeeeee. häääääjdåååååå!!!"

nästa helg är det min tuuur att dricka drinkar och skaka rumpan, och förmodligen ringa ett antal såna där samtal
jag har t.om inhandlat ett partylinne (haha, skapligt töntvuxet att planera en vecka innan?!)
jaja, nästa vecka är det BBBarty iaf

men först väntar en hel vecka med trevligt pluggande
jag är ledig från skolan i två veckor, men jag ska plugga, plugga, plugga i en
och jobba, jobba, jobba i en
så.. det var det roliga? nejvars, det ska bara bli skönt att slippa skolan och sova, planera hur jag vill ett tag
dessutom ska jag träffa ett par styckna jag tycker om och inte träffat på länge nu
(som mest är mitt fel....)


neeej, nu ska jag soooova
bara för att det är så skönt
trots att det är tomt här bredvid mig

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0