nyfärgad = grävling

dagen jag väntat på hur länge som helst
och jag ser förjävlig ut
jag tänker inte ens lägga ut en bild för att det är så hemskt

blir det inte bättre snart så tänker jag inte visa mig ute
kommer drömma mardrömmar inatt
och jag hoppas verkligen att de på salongen har något tips
som inte innebär att bleka ner igen, för då kommer mitt hår verkligen gå av efter dagens procedur
det som oroar mig mest är att jag ska jobba på mq på lör
och jag KAN INTE se ut såhär då!!




dagens i-lands och ytlighetsnojighet må vara töntig
men det skapar en enorm ångest i magen



vill bara att robin ska komma hit nu och hålla om mig
för han tycker iaf oavsett om mig hur jag än ser ut


....... hoppas jag iaf

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0