every word i write

hur många är det som läser min blogg egentligen?
känns rätt dött
iofs så kan jag ju iaf skriva va jag vill då utan att nån ser det (?)


hm, inte mkt att förtälja. ungefär som vanligt i mitt liv
lika pressat och tråkigt som vanligt. alltid samma dåliga samvete att jag aldrig hör av mig till nån
imorgon är jag leeeeedig (rättare sagt, har grupparbete och vi har lagt in en "jobba-hemma-dag")
då ska jag till kiropraktorn
hoppas han fixar till ryggen på mig
vore skönt eftersom jag har haft ont i den och knäckt den själv sen jag var åtta
på torsdag ska färgen på mitt hår ändras och sen är det helg igen
ska som vanligt jobba på fredag efter skolan och lördag verkar det bli utgång
och den ser jag faktiskt fram emot!! om jag får med mig några tjejer och slipper grabbarna

tänkte hinna med stan också eftersom jag behöver nya kläder
hittade ju inte så mkt annat än en väska i sthlm
dessutom kände jag mig inte alsl på topp, inte gjort det på en vecka
huvudvärk och trötthet hela tiden
igår somnade jag till prison break. och typ låtsades att jag hängt med bara för att liksom..
varför gör man så egentligen? varför kan man inte bara säga: ojdå, nu somnade jag ... ?
... jag har iofs en pojkvän som är väldigt trött på att jag alltid somnar  tidigt och är allmänt tråkig nu för tiden
så där har vi nog svaret
man kan ju inte klandra mig för att inte försöka iaf?


njae, nu kommer tinne för att hämta sitt diadem
och efter det så ska jag hoppa in i duschen
och bara njuta av att jag är helt leeedig imorgon
fan va lyxigt
annars är det mest: justin timberlake - my love



som vanligt har jag skrivit om helt meningslöst dravvel
hoppas iaf att NÅGON där ute uppskattar det?

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0