do you know the muffinman?

idag har jag försökt ägna dagen allt jag kan till skolarbete
jag fattar inte riktigt hur jag ska få ihop allt till ett arbete, men det får helt enkelt lösa sig
bra eller inte, ett arbete måste det ju bli?
på torsdag ska jag jobba på mq mellan 12-16 och på fredag på salongen som varje fredag eftermiddag
och sen nästa vecka antar jag att jag kommer jobba varje dag, några timmar  om dagen iaf
så egentligen måste jag försökta pränta ner något imorrn, när man väl börjar brukar det flyta på
men det är just det där att hitta starten
usch.

sen har jag ägnat dagen åt lite diverse, pratat med folk på msn som jag inte pratat med på länge
kollat på barnkanalen (mycketmycket givande), och på all annan skit som går på tv:n vanliga vardagar, tagit lite egokort på mig själv - varav två av 20 blev bra. det är så kul att man är så förbannat snygg. hårt!
MEEEN SEEN, fick jag ett ryck som då inte kommer ofta.... jag kände för att baka!
så resultatet blev detta:

muffins

så snart kommer nog robin, då ska jag överraska honom och sen ska vi se äntligen hemma, house och ice age 2 som jag köpte igår. & ice age är det roligaste jag vet (eftersom jag har dåålig humor) har ju sett den på bio. men det är bara en sån där film som man måååste ha i samlingen. annars är det något fel?
enligt min synpunkt iaf




annars har jag börjat märka att jag tröttnar på saker som finns runt mig hela tiden
inte sådär att jag inte kan hantera det .. men vissa kommentarer kan inte komma mer fel
och att det inte ens är märkbart själv är för mig ett mysterie
jaja, eller så är det helt enkelt jag som börjar se saker på ett annat sätt
ett vuxet sätt? ..... neeej, det kan det nog inte vara
kanske bara jag håller på att tröttna på det...


nu ska jag pränta iväg ett sms till tinne & angelica så jag verkligen får höra att det blir utgång på lördag
inte för att jag är speciellt sugen nu i detta regnrusk, men jag hinner säkert bli
måste bara få lite musik från jenni först (min egna söta dj) eftersom dc fortfarande vrålvägrar


och hittills har de här två dagarna gått alldeles för fooort. STANNA TIDEN!

40048-46
ungefär ser jag ut en regnig tisdag

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0