empty bed

min säng är väldigt stor när det är tomt bredvid
robin är borta ikväll, han ska se james bond premiären
så han kommer väl och kryper ner här runt tre inatt
och jag hatar att somna ensam



idag har jag varit hemma från skolan
krasslig på alla sätt och vis
och nu under kvällen har jag fått oroande ont i halsen
men imorrn måste jag till skolan, projekt gesäll får jag inte missa
dessutom så ska jag jobba efter och jag har kunder inbokade

men sen är det iaf  IDOOOL och helg igen, ska väl ta en tur på stan och försöka hitta en klänning till
hoppas den jag vill ha finns kvar, men med min tur så, säkert inte
dessutom behöver jag verkligen hitta ett, två, tre par skor
men som sagt, med mina minifötter så är det ett rent helvete

robin ska jobba hos hans bror hela helgen så honom lär jag inte se mkt av
nästa helg är det dags för alla julbord, först ut mq
och det känns helt sjukt att det är första advent nästa helg
vart fan är snön?

jag blir bara mer och mer deprimerad varje dag jag ser att det ska bli +10 och regn
det är inte ljust mer än 8 timmar om dagen, klart man blir sjuk?


ja, något att se fram emot är ju iaf hur som helst julen.
alla dofter, lussekatter, julmust, skumtomtar, glögg, julstjärnor... jag älskar juuuvvvlen
och jag har redan fått reda på en julklapp
eller inte helt, men robin har sagt att den 27 får jag inte planera in något
för då ska vi tydligen göra något... hi, spännande
det är också en sak varför jag ääälskar julen, julklappar, hemlighetsmakeri
varje år säger vi i våran familj att vi inte ska köpa så många julklappar
men mamma och jag kan inte låta bli så varje år är det fullsmockat under granen iaf
haha..




skriver egentligen nu bara för att fördriva tiden
och för att trötta ut mig
som sagt så gillar jag inte riktigt det här ensamhetssovandet
ända sen jag träffade robin har det varit väldigt svårt att sova ensam
så egentligen borde jag väl skylla på honom?
nej.. för faktum är det att jag är världens lyckligaste för att jag har honom
sen mer än ett år och snart fyra månader.....


nibor


lämna avtryck
Postat av: emma

jag va på skopunkten idag de hade grymt fina skor där:) ett tips bara för du behöver tre par skor tänkt jag på:)

2006-11-25 @ 19:10:42
URL: http://emma86.blogg.se

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0