jepp

dags att jobba igen
den här veckan är det bara tis, ons och jag börjar 12 båda dagarna
det som stör mig mest är bara att jag inte kan sova längre än till nio, tvingar ner ögonlocken tills klockan iaf är lite efter 10 annars känns det ju helt meningslöst att bara sitta uppe o glo, som jag gör nu
nästa vecka jobbar jag helahelahelaa veckan, varje dag
robin fyller dessutom tjugo och jag måste hitta en present, någon som har förslag?

blir ingen måndagsklubb idag heller o knappast nästa vecka, och inget varamon har jag klarat av än
sommaren gick visst inte alls som jag ville


men festen är lördags var iaf helt reko, ända tills vi kom till harrys i motala
motala ger mig fortfarande kalla kårar

men vart jag än åker eller vad jag träffar för folk så kommer jag på mig själv att bara tänka på robin
han gör mig till den lyckligaste tjejen på jorden, jag är bara så dålig på att säga det ibland



emme & maria

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0