nödvändigt


har du pojkvän/flickvän? japp, en robin
är du kär? väldigtväldigt
hur tidigt stiger du upp? beror väl på vad det är för dag
vem/vilka vet mest om dig? mamma, farmor & madeleine
gillar du att slåss eller? beror på vad man slåss för
vad har du på dig just nu? jeans, linne, v-ringad t-shirt över och en cardigan
vad ska du göra ikväll? äta mat med robin & sen kanske ut eller slappa i sängen
när var du senast riktigt full? nyårsafton
är du seriös? beror på vad saken gäller
hur många biologiska syskon har du? två sådana
isåfall, vad heter de? mikael & joakim
hur många timmar sover du per natt? det varierar ganska fint 
vilken färg har du på håret? just nu ljusbrunt
och frisyren, hur ser den ut?: den ser ut, ja
vad har du för färg på ögonen? mest blåa faktiskt
vad vill du ha för färg på ögonen? jag har ju turen att jag kan byta ibland, bruna är najs
vem är snyggast i världen? farfar
vad är du allergisk mot? falska människor
ska du duscha idag? ska hoppa in i duschen snart
vad är det för veckodag? lördag
vad gör du nästa år? praktiserar på en asbra salong
favorit färg: brun, turkose
är du uppväxt i stan eller på landet? hm, både landsbo och statsbo
har du utländska föräldrar? mamma är halvzigenare, hah
gillar du att laga mat? ja, om jag slipper göra ordning allt efteråt
märkeskläder eller secondhand? båda
hur många par skor har du? väldigt många, dock väldigt många oandvändbara
var har du ont? ryggen
vem är bäst just nu? pappa - robin och jag har fri tillgång till barskåpet
använder du hårspray: jovars
hur många frågor är vi uppe i nu? inte räknat
är du vidskeplig? jag får mina ryck
favoritserie: O.C & sex and the city
gillar du seriehjältar? ja, om de är brudar
hur många till frågor pallar du med? shoot man, shoooot
hur många anna känner du? med risk att glömma någon vågar jag inte skriva
håkan hellström eller the ark: håkan
bright eyes eller lars winnerbäck: lasse
killar eller tjejer: när det gäller? killar är snygga, men tjejer är grymma
salt eller socker? socker
vilka vinner hockey? inget intresse för fem öre, men för att stödja stan: LHC
gillar du ketchup? till vad?
små eller stora bokstäver? små
är du bra på att måla? nej, men jag fick mvg i bild&form
sommar eller vinter? just nu sommar
vilken tid gick du upp idag? väcktes ett antal ggr inatt, men gick upp helt vid elva
vad var det första du sa i morse? (med morgonröst) aaa, det är emme
vad åt du till frukost? ett glas jucie och en macka
vem kramade du senast? farmor
vem pussade du senast? robin
säger du ”kex” eller ”chex”? kex, man kan ju fan inte säga chex
vad längtar du till? vår-sommar
favoritalkohol? sprit, det ska vara spriiiit
vad tycker du om ditt utseende? beror helt på dag, humör och tillfälle. men oftast negativt
brukar du erkänna när du fisit? alltid
varför fyller du i detta? för att ingen kommer orka läsa det 
vad heter dina husdjur? räknas dammråttor?
hur kommer du bo till hösten? som jag gör nu antaligen, kanske möjligtvis möblerat om
har du körkort? nej, men någongång kommer jag ha ett
hur gammal vill du vara när/om du får barn? jag ska vara en sån där ung och tuff mamma, så senast 25 år
kan vi sluta nu? jamenviiiisst, frågorna är ju slut så - tjao


lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0