the gifts of christmas

då var julafton över
precis när känslan började visa sig..
men nu är det bara att vänta tills nästa år
var en helt okej julafton, men den gick väldigt sakta
antar att det berodde på att man inte var hemma
men att umgås så många och sådär var inte så pjåkigt trots allt


jag har iaf fått finfina julklappar!
(orkar tyvärr inte ta kort men....)

mamma & pappa:
svarta jeans (mina favoriter från gina tricot)
mangobodybutter och duschcreme från the body shop
en vårmössa
en liten röd partyväska/plånbok
mysdressen i grått från bikbok
o.c boxen, säsong 2
7 par friis&co trosor, med veckodagar på stjärten
parfym från dkny - gröna äpplet
presentkort på p.a.u.s
ansiktsmask/ansiktstvätt från freeze 24*7

micke & johanna:
en svart blauermössa som matchar min jacka
jocke:
tallrikar till min servis, höganäs svarta trekant
ludde (johannas bror):
linne och trosor från frank dandy underwear

farmor & farfar:
presentkort på mq
mormor & morfar:
presentkort på mq

robin:
en HEL spadag på badhotellet i tranås nu på onsdag
justin timberlakes cd
britt-marie (robins mamma):
en bok, små citroner gula
duschset; badhandske, badkulor, duschcreme, bodybutter
en glittersjal
roger & inger (robins pappa & sambo):
en sån där rund ljusgrej som man sätter upp på väggen med små glaskupor som man har stearinljus i

jobbet:

presentkort på valfri behandling när vi ska på våran spadag i åby i vår
o dessutom väntar tydligen en julklapp till mig från mq också som jag ska hämta upp


en sak är ju iaf säker, det blir mycket lyx för mig framöver
spadagar och massa annat mys
men det är konstigt det där, varje år säger man att man inte ska köpa så många julklappar
men sen sitter man där den 24 och det är fullsmockat under granen iaf  (!?)

ikväll ska man iaf försöka åstadkomma någon slags utgång
vet inte riktigt vilka vi blir men det är bara tjejor, än så länge jag, madde, sjöberg och tinne
sen ska man försöka komma in nånstans förbi åldergränser, förköpsbiljetter och 100 meters köer
men det blir nog great!

sen ska jag väl hitta min plutt och gå hem med honom
med något gott i handen
hoppas att ingen av oss mår dåligt heller
det är inget bra

och sen imorgon ska jag nog bara ligga i sängen och kolla på o.c
det var bättre då än nu, för nu är marissa död och det verkar som om hela serien börjar gå ner sig
och på onsdag ska jag och robin bara bli ompysslade en HEL dag, av andra människor
åååh, va jag längtar!


annars så kan jag bjuda på den här:

http://www.elfyourself.com/?userid=fc17f531a74056d6375b10dG06122504
någon uppskattar den säkert!


god fortsättning!


lämna avtryck
Postat av: emma

låter som en bra julafton. så söt den där var med ditt ansikte:)

2006-12-25 @ 21:46:15
URL: http://emma86.blogg.se

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0