so this is x-mas?

det känns inte något kul alls med jul
mamma, pappa och jag har gått på stan med madde och hennes föräldrar
och jämt när vi gjorde det när vi var mindre så var det hur mysigt och juligt som helst

nu kom jag dessutom hem och hittade korten på våran klass
känns lite vemodigt att veta att man aldrig ska tillbaka dit igen, och träffa dem
torsdagen blev iaf helt okej på alla sätt
alla dök inte upp men vi hade det riktigt riktigt kul
jag blev ju såklart sist på bowlingen i vårat lag
men jag skyller på spriten, det gick liksom bara sämre o sämre
det var riktigt kul att de andra från andra klassen kom!
& trots att emma och jag vejade vid harrys och begav oss hemåt så kändes det väldigt bra ändå
dels för att jag skulle upp och jobba dagen efter men också för att man haft så roligt innan
och risken att det skulle förämras på harrys var rätt stor, så vi gjorde nog ett bra val.
dessutom smakade en hamburgare väldigt bra då!

nu snart börjar ett helt nytt liv för mig
vet inte ens om jag känner mig redo
jag har ju iaf en hel vecka på mig att vila
och det ska bli så jävla skönt



nu ska iaf jag och robin hem till hans mamma och äta julmat och se sunes jul
det kanske kan framkalla några bra känslor
imorgon är det julafton och hela dagen kommer nog blir lite konstig, men det är väl inget att göra något åt



några andra saker gnager på mig också
jag är trött på att alltid hamna på sidan om
jaja, nu ska jag göra det bästa av allt
på juldagen kommer emma hit och på nyår ska madde, tobbe, robin och jag och de andra får riktigt kul!

jag återkommer imorrn....
för jag insåg att jag blivit sådär dålig på att blogga igen
men jag skyller på att det varit jävligt mkt att stå i senaste veckan

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0