jag blir så förrrrbannad!

CPTELIA!
det är tredje gången på ett år som jag har problem med dem
den här gången är det iofs inte lika jävligt
men ändå irriterande, ringde för att be om ett nytt lösenord till min refillgrej
så jag kan ladda på via kontokortet (eftersom de har så bra erbjudande; ladda 300 få 30 dagars fria sms)
oså ringde jag i lördags och hon skulle skicka det och när jag vääl får det idag så är det feeel lösenord!!
hur jävla dum i huvudet kan man va?
och jag hatar att inte ha pengar på mob!
men jag tänker ju inte gå o ladda på en hundring bara för att de inte kan göra rätt.
lägger ju inte ut 400 kr på mob bara sådär, inte såhär nära jul, de behövs till klappar!
så nu har jag iaf skickat ett arg mail till dem, oså ska jag ringa dem imorrn
och fan ta dem om jag inte får ett nytt lösen tills på fredag!
(det kanske eg bara är ett tecken på att jag borde byta till något annat, men det är ju ännu jobbigare?)
puh, nu har jag avreagerat mig lite



försöker plugga till tentan imorrn, färg och kemi
går inget vidare, jag får inte in något
det blev sent i skolan idag, och sent innan jag kom igång
antar att det som jag kan, det kan jag helt enkelt
bara hoppas att det är det som kommer på tentan också


ska sova ensammen inatt
det gör ju knappast saken bättre
iofs lär jag ju sova skönare än när vi ligger o trängs
men jag tycker ändå inte det är kul, alls
iyhh...



min blogg är ful också!





äh, det här blev mest ett tråkigt inlägg
så jag avslutar det väl med en rolig bild
där jag åtminstone ser glad ut

partyparty

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0