hotell ekoxen

då fick man pröva på att bo på hotell också
alltid haft en dröm att liksom bo i den där sviten och allt det där
men det känns inte så glammigt som jag trodde
inte under dessa omständigheter

såhär bor jag iaf;
hallen

rummet

duschen

toaletten

mitt nya hem

det känns lite sådär att inte känna sig hemma någonstans
just nu längtar jag bara tills vi flyttar till den andra lägenheten så allt kan bli lite normalt igen
robin och jag sover i en 90 säng och det är lagom trångt
så vi får nog sova ifrån varandra de här veckorna som vi ska bo här... iaf några nätter


har haft min första tenta idag, och det gick väl bra trots att man har lite annat att tänka på
imorgon är det praktisk tenta, ons färg och kemi och det har jag pluggat lite på idag, på torsdag ska jag vara ledig för att börja rensa ur mitt rum hemma, på fredag är det terminologi och på kvällen jobbar jag
i helgen är det en till julfest så det här ska nog gå bra, bara hoppas att nästa vecka går lika fort
och att jag klarar alla tentor


caroline har blivit opererad två gånger på en vecka och nu ligger hon halvförlamad
många tankar går dit också och då känns vårat problem betydligt mindre
vi tänder några ljus för henne varje dag, och hoppas allt ska bli bra igen..




ikväll ska jag och robin iaf ägna oss åt att kolla på julkalendern
sen ska vi ner och simma lite i poolen
ska man ändå bo sähär så får man väl ta för sig
folk skulle nog se det som världens lyx
men för mig känns det mest konstigt


lämna avtryck
Postat av: emma

klaer jag kan hjälpa dig med din blogg. låter inte så kul att bo på hotell även om din säg ser hur skön ut som helst:) vem är caroline någon vän? synd att hon blivit halvförlamad man kan hoppas att det blir bra med henne. tror dina tentor kommer gå jätte bra:)

2006-12-05 @ 12:45:27
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: Karolina

hejsan..känner du carro också? vet du hur det ligger till idag? hon vill inte ha besök va?
kramisar

2006-12-15 @ 18:20:45
URL: http://karolinabolin.com
Postat av: Malin

Ser mysigt ut :)

2006-12-18 @ 10:07:38
URL: http://justmoi.blogg.se

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0