woho!

nu är jag frisk, iallafall någorlunda
har varit i skolan
blev lite trött och matt men jag tar allt i min egen takt iaf



igår gick mamma och jag på stan för att vi skulle leta efter ett par pumps till mig
sjukt att det kan vara så svårt att hitta ett par helt vanliga svarta, tårunda, tjockklackade pumps i min storlek
(i tjugoårspresent ska jag önska mig större fötter)
eller rättare sagt, mamma vallade mig på stan
jag blev trött fort, mamma försökte tvinga i mig mat
men sen så kom iaf dagens höjdpunkt
och när jag stod där vid skohyllan på pigalle hörde jag mamma säga "nämen, emme titta!"
jag trodde ju självklart att hon menade att hon ÄNTLIGEN hittat ett par skor
men när jag vänder mig om får jag bara se en liten vit ulltuss traska runt på golvet
precis en sån som jag vill ha
han satte sig under mig när jag hukade mig för att klappa den, o slickade på min sko

japp, det var den bästa stunden på länge
imorgon är det kundpass, på fredag jobbar jag efter skolan, robin och jag har dessutom varit tillsammans i ett och ett halvt år då, på lördag är jag ledig, men ska på johans (chefens) 35års fest... fullt upp.
hoppas bara jag inte åker tillbaka i sjukdomen igen



nu ska jag och robin åka bil
tjuppochtjapp

drömmen
ett litetlitet underverk


lämna avtryck
Postat av: emma

vilken söt hund.

2007-01-03 @ 09:45:50
URL: http://emma86.blogg.se

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0